geimproviseerde kerstkaart - Reisverslag uit Trat, Thailand van margitenhannekeinazie - WaarBenJij.nu geimproviseerde kerstkaart - Reisverslag uit Trat, Thailand van margitenhannekeinazie - WaarBenJij.nu

geimproviseerde kerstkaart

Door: Hanneke en Margit

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2005 | Thailand, Trat

Lieve mensen,

deze keer geen lang verhaal (dat verhaal volgt namelijk nog binnenkort, hopelijk met wat nieuwe foto's (met z'n vieren reizen neemt namelijk wat meer tijd in beslag...)), maar een geimproviseerd kerstkaartje:

Voor alle trouwe bezoekers van onze site:
een hele fijne kerst en een geweldig 2006!!!
Geniet en doe de dingen die je altijd al had willen doen! En doe vooral zo gek als wij doen!!! maar doe wel een beetje voorzichtig!

Heel veel liefs
margit en hanneke

  • 23 December 2005 - 17:05

    Kerst:

    We wensen jullie, alle vier bijzondere Kerstdagen.
    In gedachten, zijn jullie bij ons.Liefs van het thuisfront.

  • 23 December 2005 - 19:25

    Tiny En Kees:

    Voor jullie alle 4:
    héle fijne kerst en prettige jaarwisseling !!!
    Tot in 2006 !!!
    Dan gaan we ons eens laten informeren over jullie avontuur.

    Groetjes,

    10 en K's

  • 23 December 2005 - 23:35

    Lammert:

    Graag een foto van Annelies in haar maatpak
    Santiago, Chile

  • 24 December 2005 - 14:18

    Íris:

    He meiden,
    Hele fijne Kerst! Geniet er van! Hier wordt het geen witte kerst dit jaar! Mijn stage bevalt nog steeds erg goed, en ik ben jammer genoeg bezig met afronden!Dikke knuffel!

  • 24 December 2005 - 14:38

    Oma En Jo Hermans:

    Hoi Hanneke en natuurlijk ook de rest. Lees jullie verhalen geregeld en jullie beleven heel wat. Heet is voor jullie allen een heel ervaring waar je je hele leven aan terug denken. Dus ook voor jullie geldt het zelfde als wat in jullie kerstgroet staat. Maar van uit het Limburgse Ospel op kerstavond namens oma en mij EEN ZALIG KERKSTMIS, EEN SPETTEREND UITEINDE EN EEN GEZEGEND EN GEZOND 2006.

    Oma en Jo Hermans

  • 26 December 2005 - 22:32

    Arnoud:

    Hey Margit en Hanneke,

    Het is me dan eindelijk gelukt om al jullie verhalen te lezen! Ik weet nu zeker dat ik ook een keer die kant op wil, maar niet voordat ik nog wat tips van jullie heb gekregen...veel plezier in het nieuwe jaar en ik blijf jullie volgen!

    xxx

  • 10 Januari 2006 - 15:01

    Jolanda:

    Hoi Margit en Hanneke

    Dat 2006 jullie mag brengen wat 2005 (nog)vergeten is!

    Liefs Arno en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Trat

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 24205

Voorgaande reizen:

19 September 2005 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: